ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024

כל הספרים > ספר תהלים > פרק לד

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א לדוד בשנותו את-טעמו לפני אבימלך ויגרשהו וילך.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב אברכה את-יהוה בכל-עת תמיד תהלתו בפי.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ביהוה תתהלל נפשי ישמעו ענוים וישמחו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד גדלו ליהוה אתי ונרוממה שמו יחדו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה דרשתי את-יהוה וענני ומכל-מגורותי הצילני.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו הביטו אליו ונהרו ופניהם אל-יחפרו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז זה עני קרא ויהוה שמע ומכל-צרותיו הושיעו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח חנה מלאך-יהוה סביב ליראיו ויחלצם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט טעמו וראו כי-טוב יהוה אשרי הגבר יחסה-בו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י יראו את-יהוה קדשיו כי-אין מחסור ליראיו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא כפירים רשו ורעבו ודרשי יהוה לא-יחסרו כל-טוב.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב לכו-בנים שמעו-לי יראת יהוה אלמדכם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג מי-האיש החפץ חיים אהב ימים לראות טוב.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד נצר לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו סור מרע ועשה-טוב בקש שלום ורדפהו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז עיני יהוה אל-צדיקים ואזניו אל-שועתם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז פני יהוה בעשי רע להכרית מארץ זכרם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח צעקו ויהוה שמע ומכל-צרותם הצילם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט קרוב יהוה לנשברי-לב ואת-דכאי-רוח יושיע.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ רבות רעות צדיק ומכלם יצילנו יהוה.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כא שמר כל-עצמותיו אחת מהנה לא נשברה.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כב תמותת רשע רעה ושנאי צדיק יאשמו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כג פודה יהוה נפש עבדיו ולא יאשמו כל-החסים בו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש